Jump to content

cLau.

Moderator
  • Posts

    68
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

cLau. last won the day on October 10

cLau. had the most liked content!

About cLau.

  • Birthday 03/16/1998

In-game

  • Server preferat: CS.OLDGODS.RO
  • In-game nick:
    cLau.

Recent Profile Visitors

216 profile views

cLau.'s Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/14)

  • One Month Later
  • Week One Done
  • Dedicated
  • Collaborator
  • Conversation Starter

Recent Badges

8

Reputation

  1. SUV-ul cu zero emisii, venit din China, Hongqi E-HS9, este o dovadă că industria auto din această țară a evoluat foarte mult în ultimii ani. Doar 4 exemplare există în Europa, iar unul a fost testat acum de un youtuber.
  2. Va trebui să așteptăm până în 2023 pentru a vedea pe piața primele automobile Dacia echipate cu sisteme de propulsie hibrid. Noul Jogger va fi primul model din gama Dacia care va primi o astfel de motorizare. Pe lângă Spring, micul model 100% electric, oferta electrificată de la Dacia va fi completată în curând cu Jogger Hybrid, care va putea rula în oraș folosind exclusiv propulsia electrică până la 80% din timp. Noul crossover familial, situat între break și SUV, oferind până la șapte locuri la bord, a fost prezentat în premieră la recent încheiatul salon de la München, IAA Mobility 2021. Din 2023, Jogger va avea și o variantă hibrid, despre care producătorul precizează că va fi cel mai accesibil vehicul de pe piață cu o astfel de motorizare și cu 7 locuri la bord. Viitorul sistem de propulsie hibrid de pe Dacia Jogger va utiliza un motor pe benzină de 1,6 litri, asociat cu două motoare electrice: unul va fi un ”motor e” responsabil cu tracțiunea electrică, iar celălalt un demaror de înaltă tensiune. Totul va fi cuplat la o cutie de viteze multi-mod fără ambreiaj. La pornire, mașina va funcționa în modul 100% electric, iar acumulatorii, cu o capacitate de 1,2 kWh, pot fi reîncărcați automat datorită frânării regenerative. Economiile de consum anunțate pot ajunge până la 40%, comparativ cu un motor termic echivalent. La fel ca majoritatea automobilelor de acest tip, Dacia Jogger Hybrid promite o conducere confortabilă grație transmisiei sale automate și o utilizare ușoară datorită adaptării automate a modului de conducere, ceea ce face posibilă optimizarea acestuia, precum și a performanței energetice. Sursa: www.24auto.ro
  3. Maybach împlinește 100 de ani de la apariție. Pentru a marca centenarul, Mercedes va dezvălui ediții speciale pentru două modele, însoțite de un bonus suplimentar, reprezentat de un stilou încrustat cu diamante. Brandul german de lux, deținut de Mercedes din 1960, și-a lansat primul model în 1921, la Salonul Auto de la Berlin. Grupul Maybach este însă mai vechi – a fabricat motoare de aeronave și dirijabile încă din timpul Primului Război Mondial. Prin apariția acestui prim model, Maybach a deschis calea către o tradiție proprie în privința automobilelor de lux. În deceniile următoare, Maybach, la fel ceilalți producători de limuzine, precum Rolls-Royce sau Mercedes, a produs multe vehicule de lux. Însă, în 1940, compania a primit comanda de a produce motoare pentru tancurile armatei germane și nu s-a mai putut redresa niciodată după cel de-Al Doilea Război Mondial. În 1960, după moartea lui Karl Maybach, Mercedes a cumpărat divizia de automobile, cele două mărci fiind apropiate încă de la începutul secolului. Wilhelm Maybach, fondatorul mărcii, era la acea vreme director tehnic la Daimler. Deși vreme îndelungată nu a avut niciun plan pentru Maybach, în 1997 Mercedes a decis să reînvie marca, pentru a răspunde cumva la mișcările făcute de rivalii săi germani – BMW cumpărase Rolls-Royce, iar Volkswagen a preluat Bentley. Au fost prezentate conceptele care au prefigurat modelele Maybach 57 și 62, două limuzine de mari dimensiuni, bazate pe mecanica de la nava-amiral Mercedes Clasa S. Mercedes a ezitat însă mult timp în privința strategiei de adoptat. În cele din urmă, din 2015, Maybach a devenit Mercedes-Maybach, fiind limitată la o linie de ultra-lux a celor mai pretențioase modele, limuzina de top Clasa S și SUV-ul GLS. Acum, pentru a sărbători cei 100 de ani scurși de la apariția primului model Maybach, Mercedes a anunțat o serie limitată pentru cele două modele, numită Ediția 100. Nimic extravagant, însă: o vopsea aplicată manual și o tapițerie specială înnobilată cu sigla mărcii, precum și o geantă din piele și un stilou cu diamante. Lux rafinat, însă departe de ostentativul Maybach din anii 2000! Comenzile pentru Ediția 100 vor fi deschise la sfârșitul acestui an, primele livrări fiind așteptate la începutul lui 2022. Sursa: www.24auto.ro
  4. Separarea diviziei de camioane de la Daimler este validată de Consiliul de supraveghere al grupului, care profită de ocazie pentru a-și schimba numele: Daimler devine Mercedes-Benz. Aproape în unanimitate, Consiliul de supraveghere al Daimler a validat această divizare, care fusese anunțată deja cu câteva luni înainte. Divizia de vehicule grele a grupului va fi, de fapt, complet separată de cea de automobile. Ideea principală este de a da în cele din urmă independență „camioanelor”, așa cum a explicat președintele Daimler Trucks, Martin Daum: ”Până acum, trebuia să ne orientăm în conformitate cu deciziile luate de colegii noștri de la automobile. În viitor, vom putea alege propria noastră direcție”. Această scindare nu este un rezultat al întâmplării, deoarece tranziția ecologică afectează automobilele și vehiculele grele în diferite moduri. Daimler amintește că mobilitatea electrică pe baterii va fi mai potrivită pentru turisme, în timp ce vehiculele grele vor beneficia de propulsia pe hidrogen, mai potrivită pentru transportul comercial. În ciuda separării, Mercedes păstrează o cotă de 35% în divizia Truck. Aceasta este cea mai mare operațiune de reorganizare a grupului de la vânzarea Chrysler către Fiat, în 2007. Separarea nu are doar repercusiuni strategice, întrucât Grupul Daimler își va schimba numele, urmând să se numească, începând din februarie anul viitor, ”Grupul Mercedes-Benz”. Sursa: www.24auto.ro
  5. Doug DeMuro a avut ocazia de a se urca la volanul unui Toyota Yaris GR, după ce un client mexican al hot hatch-ului a venit cu mașina sa tocmai în California pentru acest test. Sursa: www.automarket.ro
  6. Pe lângă noua gamă de vehicule electrice ID, Volkswagen lucrează intens și la soluții de mobilitate de tipul car-sharing. Iar conceptul One-Pod este cea mai bună dovadă. Ne-am obișnuit să vedem mașini convenționale sau electrice din partea Volkswagen. Însă, germanii cochetează și cu ideea unor mașini autonome care vor putea fi închiriate. Conceptul de car-sharing le face cu ochiul și giganților auto. Iar un semn în acest sens este conceptul Volkswagen OnePod, dezvăluit în cadrul evenimentului DRIVE.Forum din Berlin. Creat chiar în inima capitalei Germanei, noul OnePod este un vehicul autonom 100% electric. Particula „One” din nume face referire la „O singură soluție pentru toți”. Iar conceptul se vrea a fi un fel de taxi robot, care asigură mobilitate pentru toată lumea. Creionat ca o cutie simpatică, cu o suprafață vitrată generoasă, OnePod are o bandă LED care înconjoară caroseria și poate comunica prin semnalizări distincte cu celelalte mașini din trafic. Pentru cei care vor să își transporte și bicicleta, în partea din spate există un suport special, retractabil. Interiorul este configurabil și oferă mult spațiu interior pentru patru pasageri. Comenzile mașinii sunt incluse în cotierele scaunelor, iar un ecran gigant poate oferi o mulțime de informații. De asemenea, poate proiecta filme sau jocuri pentru ca timpul să treacă mai repede. Prin intermediul camerei speciale din exterior, Volkswagen OnePod recunoaște pasagerii care se apropie. Și, dacă aceștia au dizabilități, poate coborî garda la sol pentru a ușura accesul. Bineînțeles, ușile se deschid automat. Sursa: www.automarket.ro
  7. Celebrul show britanic Fifth Gear se întoarce. El va fi prezentat de jurnalistul Rory Reid, care a fost gazdă în trecut și pentru emisiunea rivală Top Gear. Sezonul 29 al emisiunii Fifth Gear se va concentra pe mașini electrice. Sursa: www.automarket.ro
  8. https://www.facebook.com/watch/?v=1513107809053349 Un clip recent, filmat cu drona, dezvăluie cum arată Pasajul Domnești, de pe Centura Capitalei. Acesta va fi un giratoriu suspendat. Centura Capitalei este unul dintre cele mai urmărite proiecte de infrastructură din ultima perioadă. Știm cu toții care sunt problemele traficului, așa că ridicarea unor pasaje supraterane pentru fluidizare este o adevărată gură de aer pentru șoferi. Un film recent, realizat cu o dronă și publicat pe pagina de Facebook a secretarului de stat în Transporturi, ne arată progresele făcute la Pasajul Domnești. Acesta are forma finală, urmând ca peste aceasta să se aștearnă straturile de asfalt și celelalte elemente de structură. După cum reiese și din imaginile filmate, vorbim despre un giratoriu suspendat. Mai sunt lucrări de făcut pentru rampele de coborâre/urcare dinspre București și Domnești, precum și rampele dinspre A1 și dinspre Bragadiru. Pasajul suspendat de la Domnești va avea 536 de metri și va costa 91.5 milioane de lei. Termenul de finalizare promis de autorități și constructor este a doua jumătate a anului 2022. Pasajul de la Domnești nu este singurul de tip giratoriu suspendat de pe Centura Capitalei. Pe lângă cele deja existente și funcționale, mai există în lucru astfel de soluții de fluidizare la intersecția cu Șoseaua Olteniței și la intersecția cu Șoseaua Berceni. Sursa: www.automarket.ro
  9. Constructorul german de automobile a dezvoltat scaune printate 3D pentru 911, Cayman și Boxster. Acestea vor putea fi comandate din februarie 2022, iar în Germania prețul unui astfel de scaun pornește de la 2.700 de euro. Grupul Volkswagen cochetează de ani buni cu tehnologia printării 3D, iar acum Porsche este primul brand din grup care oferă scaune printate 3D pentru modelele 911, Cayman și Boxster. După ce au primit feedback-uri pozitive de la mai mulți clienți, care au participat la un proiect-pilot, inginerii Porsche au făcut ajustările necesare și sunt gata să producă în serie aceste scaune. Ele sunt oferite prin serviciul Performance Parts și vor fi incluse în catalogul Porsche Exclusive Manufaktur. De asemenea, vor fi integrate în configuratorul online al producătorului german. Piesa de rezistență a acestui scaun este secțiunea centrală, printată așadar la imprimanta 3D, care poate fi comandată în trei grade diferite de rigiditate, în funcție de nevoile clienților. Noile scaune vor putea fi comandate, începând cu luna februarie 2022, atât pe mașinile noi cât și pe cele care au fost deja livrate, susțin reprezentanții mărcii. În Germania, prețul unui scaun pornește de la 2.700 de euro. Sursa: www.automarket.ro
  10. Potrivit celor mai recente informații, viitoarea generație Skoda Superb va debuta în 2023 cu un interior nou și motorizări îmbunătățite. Totodată, nava amiral va crește în dimensiuni. Actuala generație Skoda Superb a debutat în 2015, iar în urmă cu doi ani a primit un facelift. În 2023 vom face cunoștință cu o nouă iterație Superb și chiar dacă mai sunt doi ani până atunci, în presă au început să apară deja diverse informații în legătura cu aceasta. Spre exemplu, cei de la Auto Express au aflat că viitorul Superb va crește din nou în dimensiuni, pentru a se diferenția și mai tare de Octavia. Apoi, gama de motorizări va fi formată din unități pe benzină și diesel, îmbunătățite. Vorbim despre ultima familie de motoare termice dezvoltată de Volkswagen. Nava amiral a producătorului din Mlada Boleslav va fi disponibilă în continuare atât în versiune liftback cât și break. Totodată, clienții vor putea opta și pentru sisteme de propulsie electrificate. În ceea ce privește interiorul, acesta va fi revizuit complet. Mai mult, o serie de elemente vor fi adaptate de la electricul Enyaq iV, inclusiv display-ul central, de 13 inch, al sistemului multimedia. În tot acest timp, "habitaclul va rămâne funcțional și ușor de folosit", ne asigură șeful Skoda, Thomas Schafer. Viitoarea generație Skoda Superb nu va mai fi produsă în Cehia, ci la uzina din Bratislava (Slovacia) a Grupului Volkswagen. Tot acolo va fi asamblat și viitorul Passat. Sursa: www.automarket.ro
  11. Constructorul japonez de automobile lansează un nou pachet de sisteme de siguranță. Denumit Honda Sensing 360, acesta folosește 5 radare și o cameră video pentru a elimina punctele oarbe din jurul mașinii și, mai ales, pentru a evita coliziunile. Japonezii de la Honda au lansat un nou pachet de sisteme de siguranță. Denumit Honda Sensing 360, acesta este o evoluție a tehnologiilor deja folosite de constructorul nipon și utilizează 5 radare și o cameră video pentru a elimina punctele oarbe din jurul mașinii. Pentru a-l face cât mai eficient, inginerii Honda au folosit informațiile adunate în urma proceselor de dezvoltare a sistemelor semi-autonome de conducere de nivel 3. Collision Mitigation Braking System, sau CMBS, este unul dintre sistemele cuprinse în acest pachet. Pe scurt, vorbim despre o tehnologie avansată de frânare automată de urgență, capabilă să reacționeze și atunci când alte vehicule se apropie din zonele laterale, nu doar din față. Totodată, sistemul va detecta și pietonii care s-ar putea intersecta cu mașina la schimbarea direcției de mers. În cazul în care detectează un posibil impact, sistemul va acționa frâna și va controla direcția pentru a-l evita. La viteze mici, sau la plecarea de pe loc, Front Cross Traffic Warning îl va informa pe cel de la volan despre mașinile care se apropie de o intersecție. Când detectează un posibil impact, sistemul emite alerte audio și vizuale. Sistemul Lane Change Collision Mitigation este capabil să evite impactul cu o mașină care se apropie din spate (din unghiul mort), de pe cealaltă bandă de circulație. Pentru a evita coliziunea, sistemul îl alertează pe șofer și controlează direcția. Noul pachet Honda Sensing 360 include și sistemul Active Lane Change Assist, sau cu alte cuvinte un asistent pentru schimbarea benzii de mers atunci când este activat cruise controlul adaptiv. Ultimul, dar nu cel din urmă, este sistemul Cornering Speed Assist, un asistent pentru ajustarea vitezei de rulare înaintea virajelor. Și acesta are nevoie ca cruise controlul adaptiv să fie activat pentru a funcționa. Pachetul niponilor va fi introdus anul viitor, mai întâi pe modelele vândute în China. Ulterior, acesta va fi lansat și pe restul piețelor. Sursa: www.automarket.ro
  12. Bugatti Centodieci a trecut cu brio de testele la temperaturi înalte. Prototipul a parcurs circa 800 de kilometri pe drumurile din Statele Unite ale Americii, fiind testat la temperaturi constante de peste 40 de grade Celsius. Constructorul francez de automobile a prezentat ediția limitată Centodieci în 2019, cu ocazia Concursului de Eleganță de la Pebble Beach. Mașina, un omagiu adus lui EB110, va fi replicată în doar 10 exemplare, iar prețul unuia pornește de la 8 milioane de euro. Toate au fost vândute înainte chiar de lansarea oficială. Până să ajungă, însă, la viitorii proprietari, Bugatti Centodieci trebuie să treacă prin mai multe faze de testare. La începutul lunii septembrie, modelul francez a fost testat în tunelul aerodinamic. Acum, constructorul din Molsheim anunță că Centodieci a mai încheiat o fază de testare: cea la temperaturi înalte. Pentru asta, o echipă de 27 de ingineri a călătorit în Statele Unite ale Americii, alături de hypercar-ul francez, trei exemplare Chiron Pur Sport și patru Chiron Super Sport. Aventura a început în California și s-a încheiat în zona deșertică a statului Arizona, adică 800 de kilometri mai târziu. Pe traseu, mașinile au experimentat traficul bară la bară și au îndurat temperaturi constante de circa 45 de grade Celsius. Desigur, pe toata durata testelor au fost echipate cu 200 de senzori. Așadar, Bugatti Centodieci este cu un pas mai aproape de intrarea pe linia de asamblare. Acum urmează ca prototipul să fie testat la viteze extreme și mai trebuie să treacă de testul de anduranță în care va trebui să acopere nu mai puțin de 30.000 de kilometri. Sursa: www.automarket.ro
  13. Potrivit celor mai recente informații, producția hypercar-ului Mercedes-AMG Project One ar putea debuta pe parcursul lui 2022. În ultimul timp, prototipul a fost surprins tot mai des în teste, atât pe legendarul circuit Nurburgring, cât și pe drumurile publice. Septuplul campion mondial de Formula 1, Lewis Hamilton, și Dieter Zetsche (fostul șef Mercedes-Benz) au dezvăluit în 2017 prototipul Mercedes-AMG Project One. Un hypercar dezvoltat în jurul propulsorului hibrid pe care marca germană îl folosește în Formula 1. Modelul de serie urmează să fie replicat în doar 275 de exemplare și toate sunt deja vândute. Numai că dezvoltarea unei astfel de mașini, care să și poată fi condusă pe drumurile publice, nu este deloc o treaba ușoară. Tocmai de aceea, intrarea în producție a fost amânată de mai multe ori. Potrivit celor de la Autocar, constructorul german de automobile ar fi rezolvat majoritatea problemelor, astfel că producția lui Mercedes-AMG Project One ar putea începe la mijlocul anului viitor. Mai mult, prototipul a fost surprins tot mai des în teste, atât pe legendara buclă nordică a circuitului Nurburgring cât și pe drumurile publice. Un semn clar că hypercar-ul cu motor hibrid, capabil de peste 1.000 de cai putere, este tot mai aproape să intre pe linia de asamblare. Sursa: www.automarket.ro
×
×
  • Create New...